Välkommen vår

Publicerat av Jennie Börs den 04 April 2013 kl. 22:21 i Vardag
Idag har Miro bevisat att det är vår, följande med att göra en riktigt ordentlig lerinpackning. Jag har länge väntat på att han ska upptäcka det bortsmälta inne på ridbanan (ponnyernas nuvarande hage) och idag hade det antagligen smält tillräckligt för att ta premiärrullningen i lera för i år. Han går numera utan täcke dessutom eftersom vädret är så underbart så lerinpackningen var verkligen ordentligt gjord. Hela hästen var ordentlig inrullad, från öra till hov.

Det var helt enkelt bara att sätta igång att borsta och jag är evigt tacksam för Magic Brushens existens, den är verkligen min bästa vän i lerans tider! Miro är ju dessutom väldigt duktig på att hitta de absolut värsta lerställena och rulla in sig ordentligt... Det är bara att finna sig i att jag har återfått min smutsgrå ponny.

Ingen vidare bild, men ni förstår hur vacker han var... :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback