Miro - 4 april 2013

Publicerat av Jennie Börs den 04 April 2013 kl. 22:37 i Ridpass - Miro
Idag tog vi oss ytterligare en promenad, jag tänkte vara lite vårig och lämnade jackan i stallet och körde enbart på hoodtröja+dunväst men tyvärr försvann solen bakom molnen så det blev lite småkyligt. Vi var i alla fall ute i en halvtimme idag, gick genom byn och ut på Norddalsvägen. Miro traskade som vanligt på bra framåt och var avslappnad, däremot hade han lite attityd idag.

Jag vet inte riktigt vad det var som inte riktigt passade herren idag men han gick runt och slängde till med huvudet lite då och då. Värst var det när han skulle frusta, det var precis som han blev jättearg varje gång en frustning kom. Han är ju bara för härlig lille Miro, personligheten är det då inget större fel på! När vi kom tillbaka till stallet igen körde vi det vanliga stretchprogrammet.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback