Miro - 2 april 2013

Publicerat av Jennie Börs den 02 April 2013 kl. 20:44 i Ridpass - Miro
Idag tog jag och Miro oss en promenad i det underbara vårvädret på förmiddagen, viktigt att få röra lite på benen efter gårdagens träning! Vi var ute i en 45 minuter och vi gick väl egentligen den vanliga vändan genom byn och sedan ut på Norddalsvägen, helt underbart att all is i princip är helt borta nu.

Miro njöt lika mycket av promenaden som jag kan jag säga. Som alltid gick han glatt med öronen spetsade framåt samtidigt som han traskade på i ett bra och avslappnat tempo. Han spände till vid några tillfällen men kunde sedan släppa det snart igen. När vi kom tillbaka till stallet stretchade vi som alltid!

Otroligt charmiga! Som han posar på sista bilden ser han alltid ut när han promenerar i princip, söten.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback