Miro - 16 april 2013

Publicerat av Jennie Börs den 16 April 2013 kl. 20:42 i Ridpass - Miro
Idag gick vi ut och promenerade i en halvtimme för att han skulle få röra sig efter gårdagens träning. Valde att anpassa mig efter underlaget idag då Miro tappade en sko igår (som tur är ska han skos imorgon!), därför letade jag mig till mjukare underlag. Miro är inte ömfotad av sig eller så, men jag har inte lyckats fått ur broddarna ur de övriga skorna då han slitit vissa lite galet så de inte går att få grepp om dem med verktyget jag har. Vill då att underlaget ska vara mjukt så han kan sjunka ner lite och slippa behöva gå med tre hovar på en högre nivå än den fjärde.

Nog om broddproblemet. Vi tog oss i alla fall en vända ut på Näs, snön har mestadels tinat bort men däremot var det väldigt blött. Valde att gå där trots allt i alla fall, men blev bara en vända och sedan höll jag mig på anläggningens marker. Miro var positiv till promenaden som han brukar, promenerade på avslappnad och fint. Avslutade sedan det hela med stretching.


Kommentarer
Kommentar av: Tuuli Elmgren

Superfin blogg! Allt bra? (:

Svar: Tack så mycket! :) Jo tack, allt är bra med mig. :)
Jennie Börs

2013-04-17 @ 16:30:34
Blogg: http://tuulielmgren.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback