Miro - 14 april 2013

Publicerat av Jennie Börs den 14 April 2013 kl. 21:59 i Ridpass - Miro
Idag promenerade jag Miro en halvtimme inne i ridhuset, vi tog det ganska så lungt och traksade mest bara på, gick lite på böjda spår och bytte varv med jämna mellanrum. Miro var positiv och glad, ibland fick han något ryck och skakade på huvudet vilket sedan följdes av frustningar. Han är verkligen lite egen ibland, det är precis som att han blir arg och irriterad på sig själv när han måste frusta och tar då ut sin aggression genom att skaka på huvudet.

Miro får helt klart godkänt i alla fall, han verkade nöjd med livet och skrittade på både positivt och avslappnat.

En söt liten bild jag tog, finner inte ord för hur söt den är, hihi!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback