Göteborg i sikte

Publicerat av Jennie Börs den 26 April 2013 kl. 16:57 i Vardag

Just nu sitter jag och Johanna på tåget från Stockholm mot Göteborg. Vi lyckades trots oerfarenheten av tågbyten i Stockholm ta oss till rätt perrong och sedan på rätt tåg. Ikväll anländer vi till Göteborg och då blir det någon form av mat innan vi tar oss till hotellet.

Imorgon bitti ska vi för första gången inta Scandinavium för att se först lite hoppning innan det är dags för världscupfinalen i dressyr. Därefter blir det att spendera några timmar på Eurohorse! På söndagen ska vi se världscupfinalen i hoppning, vad vi gör dess innan får framtiden utvisa. På måndagen blir det sedan lite shopping på stan innan vi tar tåget hemåt igen, den här gången "den vanliga" resvägen som vi är vana vid.

Det ska bli trevligt med tre nätter på hotell i Göteborg och massor av roligheter utöver det. Både jag och Johanna är superladdade!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback