Borta bra men hemma bäst

Publicerat av Jennie Börs den 29 April 2013 kl. 22:08 i Vardag
Efter tre nätter borta känns det bra att få sova i sin egen säng, trots att hotellsängen inte var dålig på något sätt. Jag har i alla fall haft toppendagar nere i Göteborg, jag tycker verkligen om den staden måste jag erkänna. Otroligt mysig och vädret har dessutom varit bra! 

Det var roligt att få uppleva GHS för första gången live, det blir absolut fler besök dit. Om det var bättre eller sämre än SIHS kan jag inte avgöra, de ligger nog faktiskt ganska så lika. Det var i alla fall en upplevelse att få se världscupfinalerna där och då, mycket bra ridning och fina hästar. Hämtat massor av inspiration och motivation kan jag säga. Klickade massor av bilder dessutom, trots att vi satt rätt så högt upp fungerade det fint!

Givetvis spenderades det endel timmar och pengar på mässan också. Fyndade endel från min lista, men hittade inte allt. Blev bara ett spontanköp utöver det faktiskt. Hör och häpnad fick jag inte med mig något schabrak hem, ärligt talat hittade jag inget "wow"-som jag bara var tvungen att ha. Ett separat inlägg med shopping kommer givetvis!

Jag och Johanna har haft det jättetrevligt, det är riktigt roligt att bara göra saker vi två. Vi hann dessutom med att spendera tid på stan utöver Scandi. Vi sprang även på lite Sätermänniskor och hann träffa Isabelle och Caroline (Miros förra ägare) en liten stund vilket var väldigt trevligt.

Alla tågresor har gått bra och vi har åkt spårvagn utan strul. Vi har haft det bra på hotellet och i matväg har det bara blivit snabbmat, längtar otroligt mycket efter riktig mat nu. Men allt har vi haft det bra!

När vi kom hem var vi in och pussade på två saknade ponnyer. De har i alla fall haft en bra helg med mamma och pappa som hästvakter. Skönt med dem för en liten vilohelg, men de har i alla fall blivit promenerade.

Nu ska jag sova, imorgon väntar en skoldag. Mer uppdatering kommer!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback