Avesta Ridklubb: 7 april 2013

Publicerat av Jennie Börs den 07 April 2013 kl. 19:56 i Tävling
Idag var vi iväg till Avesta för att Johanna och Jumanji skulle hopptävla. Mer detaljerade beskrivning hittar ni som vanligt på hennes blogg!

70cm (LD-10)
Ett stopp på tredje hindret på grund av lite brist i kommunikationen, Johanna tog en förhållning som han tog lite för kraftigt och därmed tappade de lite flyt. Efter det hittade de dock tillbaka till flytet och resten av banan fungerade galant!


80cm (LD)
De kom in i ett bra flyt i början av banan, han tvekade lite mot fyran men hoppade trots allt med rätt stöttning. Det blev sedan ett stopp på sexan då svängen in blev lite konstig, men när de kom igen hoppade han utan problem. Han stoppade sedan på hindret efter, vad som hände där vet jag inte då han verkligen bjöd emot hindret. När de kom om igen blev det lite stressat då funktionärerna smackade efter honom, vilket ledde till ett sista stopp och uteslutning. De kom då om på ettan igen, han hoppade då super!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback