Vacker som få

Publicerat av Jennie Börs den 23 September 2012 kl. 21:53 i Allt & inget
Idag fick jag en hel hög med fina bilder från Karin på mig och Miro, från förra helgens starter i Storbyn. Bilderna är helt underbara, där ibland finns det flertalet nya favoritbilder kan jag säga. Miro är verkligen underbart vacker, jag kan ärligt talat inte se mig mätt på honom.

Jag är så oerhört glad att jag har Miro i mitt liv, han gör det så mycket enklare på något sätt. Det räcker med att se honom stå där i boxen eller hagen för att en varm våg ska skölja genom mitt hjärta. Just nu behövs han verkligen i mitt liv, livet är väldigt häktiskt och det är han som är min ljuspunkt. Varje morgon när jag går upp längtar jag tills jag får gå till stallet, för allt jag vill göra är att ge honom den där pussen på mulen och berätta för honom att han är bäst i världen.

Tack för att du är världens bästa Miro. 

En av favoritbilderna som Karin tagit!

Kommentarer
Kommentar av: Caroline

Han är verkligen ögongodis. Och har alltid varit. Jag är glad att vi har en ögongodishäst här hemma oxå i Connection - det gör saknaden av ögongodishästen Miro betydligt lättare...

2012-09-25 @ 08:50:36
Blogg: http://hastgarden.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback