Stallfredag

Publicerat av Jennie Börs den 28 September 2012 kl. 21:41 i Vardag
Känslan av att sluta tidigt på fredagar är underbart. Den här helgen har jag dessutom båda ponnyerna för mig själv, vilket betydde att det var dubbelt upp av allt. Började med mockningen och Jumanjis vatten, innan jag red dem den ena efter den andra. Både pojkarna var duktiga och skötte sig bra, men me rom det i separata inlägg.

När båda ponnyerna var ridna plockade jag bort alla grejor innan jag fixade med Jumanjis foder, allting var färdigt precis enligt mina planer! Tittade när Filippa (en av mina kusiner) red sin första ridlektion, ni kanske minns att hon ridit Jumanji någon gång tidigare? Idag fick hon rida på Blacky och leendet på hennes läppar var stor, precis som vanligt.

Pussade sedan ponnyerna hej då innan jag gick hem. Ärligt talat är det ganska skönt att kunna vara hemma vid sju på en fredagkväll!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback