Perfect Shoulder

Publicerat av Jennie Börs den 04 September 2012 kl. 21:33 i Shopping
Jag vann faktiskt 20% på en Perfect Shoulder när jag deltog i tävlingen. Givetvis var jag tvungen att nytja rabatten och beställde hem en, idag kom den! Jag har varit nyfiken på att testa den enda sedan den kom och nu sitter jag här i skrivande stund med en på mig.

Jag har ännu ingen bild på hur själva produkten ser ut, men kan bjuda på en bild när den ligger i den smarta förvaringspåsen som följde med. Imorgon tänkte jag prova den till häst för första gången, jag hoppas verkligen att den kan stötta mig lite extra. Om några veckor tänkte jag skriva ihop en utvärdering om vad jag tycker om produkten!
 

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback