Om dygnet ändå hade ytterligare några timmar

Publicerat av Jennie Börs den 06 September 2012 kl. 16:54 i Vardag
Statistikmätaren sjunker eller går i en ständig berg- och dahlbana, jag möts längre inte utav flera kommentarer när jag loggar in. Jag vet att bloggen får lida väldigt mycket just nu, men hur jag än försöker lyckas jag inte knåpa ihop några andra vettiga inlägg än "Dagens ridpass" många dagar. Inlägg som jag förstår att inte är allt för intressanta, men enda anledningen till att jag skriver dem är för att jag ska kunna gå tillbaka i arkivet.

För att få er läsare att bli mer engagerade i bloggen, vilken typ av inlägg är ni intresserade av att läsa? Ni kanske har något speciellt som ni faktiskt vill läsa om, alla förslag är välkomna! Jag har massor utav idéer på lager, men ni kanske inte alls är intresserade av att läsa om dessa.

Jag vill verkligen satsa på en förbättring på bloggsidan, för jag brinner verkligen för att blogga, egentligen. Tyvärr kommer skolan ta en stor del av min tid, ettan var rena barnleken mot vad det här andra året kommer bli. Under de här knappa två veckorna känns det som jag arbetat mer under i skolan än vad jag gjorde under hela förra året. Trots det vill jag inte att det ska skjuta ett av mina största intressen åt sidan, så från och med nu kommer jag göra allt för att det inte ska få hända.


Kommentarer
Kommentar av: Ebba

Du borde ha en frågestunf

Svar: Kanske kommer i framtiden! :)
Jennie Börs

2012-09-07 @ 18:56:36
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback