LB:1 Storbyns Ryttare

Publicerat av Jennie Börs den 22 September 2012 kl. 23:27 i Filmer

Här kommer filmen från min och Miros ritt i LB:1 förra helgen. 192p - 66,21% belönades den här ritten med, en ritt som jag själv inte är helt nöjd med. Domarens slutkommentar löd:
 
"Prydlig och fint ridet! Ponny som arbetar i fin form, skulle dock önska mer nyanser och lite tydligare övergångar."

Jag håller helt klart med henne. Nyckeln till det är helt klart mer energi i honom, för får vi till det kommer vi kunna bjuda på framför allt mer nyanser. Just nu har vi fokuserat på stadigheten inne på banan, sedan kommer vi bygga upp med mer energi med tiden.

Jag vet att flera läsare har frågat efter film, så jag hoppas att ni uppskattar det här inlägget. Idag tog jag mig tid att fixa ihop den här filmen, det tog mig säkert en och en halv timme men det får det vara värt!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback