Knott och leriga skor

Publicerat av Jennie Börs den 26 September 2012 kl. 22:04 i Vardag
Idag fixade jag till en ridfri dag, har haft en hel del skolarbeta och idag kände jag att det var bäst för mig att inte ha några ridkrav. Johanna ffick rida Miro idag och sedan motionerade mamma Jumanji. Miro fick därför småskutta lite idag vilket givetvis gjorde honom extremt lycklig.

Såklart kunde jag inte hålla mig från stallet, givetvis måste jag dit för att pussa och se till att prinsarna verkligen lever. Mamma och Johanna fick dessutom lite hjälp när de red, jag var däremot osmart och hade skor med hål i vilket resulterade i blöta fötter eftersom ridbanan var både lerig och blöt. Knotten var dessutom väldigt ihärdiga, när ska de frysa ihjäl egentligen?

Imorgon blir det ridning som vanligt igen, ridplaneringen för veckan är planerad nästan in i den minsta detaljen!

Jag vill ha massor utav snö i vinter, utan skare så vi kan pulsa! Bilden är från 2010.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback