Jumanji - 12 september 2012

Publicerat av Jennie Börs den 12 September 2012 kl. 21:07 i Ridpass - Jumanji
Idag red jag ut på Jumanji tillsammans med Johanna och Miro. Det gick bra, ponnyerna skötte sig bra även om de var lite väl taggade till och från!

Det blev lite trav i början, sedan galopperade vi en hel del innan vi tog en lite skrittpaus, efter det blev det galopp igen. Som vanligt reglerade vi galoppen lite fram och tillbaka. Jag och Jumanji roade oss även med att göra lite seriebyten, hur snygga de var är en annan historia! Han var lydig i både var fjärde och var femte språng, men sedan gick det nog med lite väl mycket fart och över tygeln. När vi cantrade var han i alla fall riktigt fin när jag verkligen fick ihop honom, det samma när vi avslutade med lite trav. Han var låg i formen och tog verkligen stöd i bettet, duktig kille!

Jag är nöjd med honom, lite annorlunda än Miro men mist lika rolig för det!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback