I won't let you go

Publicerat av Jennie Börs den 05 September 2012 kl. 22:33 i Fotografering
Här kommer ett urval bilder från helgens tävling. Hade varit bra roligt att ha bilder från framridningen, där showade han (vi?) som sagt ganska bra till och från. Trots de misslyckade starterna kan jag inte undangå att påpeka vilken fin ponny det är jag sitter på, i helgen var det dessutom flera stycken som hade sagt det till mamma under framridningen. Det är alltid roligt att höra!

Och nej, jag är inte mäktaimponerad av min sits på någon utav bilderna egentligen. Mina händer har verkligen blivit mycket bättre, men så fort han blir lite ostadig blir jag att greja med dem igen (men det är i alla fall bättre än innan, trots det!).


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback