Shopping @ Norells Hästsport

Publicerat av Jennie Börs den 29 Oktober 2012 kl. 20:11 i Shopping
Idag tog jag och Felicia oss en shoppingtur till Norells! Vi tog bussen till Gyllerondellen och lyckades sedan gå till Norells, jag har länge funderat på en väg och den fungerade faktiskt alldeles utmärkt vilket kan vara bra att veta även i framtiden.

Jag har blivit väldigt duktig på att bara köpa nödvändiga saker nuförtiden måste jag säga, vilket är väldigt bra. Även om jag är sugen på att verkligen handla massor av onödiga saker så som schabrak, benlindor och allt vad det nu är lyckas jag hålla i pengarna. Men å andra sidan har jag inte hittat något "wow!" på ett tag heller. Idag fick jag i alla fall med mig ett nödvändigt köp: en ny säkerhetsväst. Jag har länge funderat på det och idag fanns det både rätt modell och storlek hemma så då passade jag på helt enkelt. Det blev en från Riders Company för 900:-, ett överkomligt prist för en bra väst tycker jag eftersom jag trots allt inte använder säkerhetsväst väldigt flitigt.

Mamma kom sedan och hämtade oss, hon köpte då en ny dragskedjsspray eftersom det tog slut för ett några veckor sedan. Känns bra att ha en ny hemma, känner nämligen ett stort behov av att rengöra dragkedjor eftersom det var ett tag sedan nu!

Kom i efterhand på att jag kanske borde satt upp håret, menmen!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback