Paket på posten

Publicerat av Jennie Börs den 19 Oktober 2012 kl. 23:33 i Shopping
Min Xperia X8 har under en längre tid krånglat. I början av sommaren slutade headset-uttaget att fungera och de senaste månaderna har den varit lite glapp i laddningen samt stängt av sig några gånger per dag. I början av förra veckan gav dock laddningen upp totalt, under en natt lyckades den få i sig ungefär 15% då laddningen bara hoppade i och ur hela tiden. Sedan dess har jag inte vågat använda den, utan har haft en hederliga knapptelefon från Sony Eriksson eftersom jag inte vill sitta i Borlänge utan mobil om något skulle hända.

Det var därför dags för en ny mobil och i början av den här veckan beställdes en ny hem. Fick den dessutom till ett bra pris genom att fixa och trixa med abonnemanget (har den dock inte på avbetalning). Så idag anlände det ett paket på posten, som innehöll en vit iPhone 4s.

Jag är väldigt nöjd med mitt köp och jag hoppas verkligen att den är värd vad den kostade Nu ska jag fortsätta utforska den vidare!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback