Njuter av en ledig dag

Publicerat av Jennie Börs den 08 Oktober 2012 kl. 22:13 i Vardag
Ibland är det bara så underbart att kunna lämna kvar allt vad skola heter i skolans lokaler för att bara gå hem och ta det lugnt. Gjorde trots det lite nytta hemma, men fortfarande inga skolmåsten som var tvugna att tas tag i.

I stallet stod jag idag för allt stallarbete medan Johanna motionerade Jumanji, Miro fick som jag nämnde igår en vilodag. Han stod nog och njöt i boxen likt som jag gjort idag, imorgon vill han nog dock arbeta igen kan jag tänka mig. Vila för mycket är inte riktigt Miros grej. Borstade och myste även med min vackraste prins och hjälpte Johanna lite med att göra iordning Jumanji samt hjälpa dem vid hoppningen. En dag i lugnets täcken helt enkelt!

Imorgon är det fullfart igen, men det gäller att ta tillvara på de här stunderna!

En mycket trött Miro förra vintern!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback