Miro - 7 oktober 2012

Publicerat av Jennie Börs den 07 Oktober 2012 kl. 18:23 i Ridpass - Miro
Promenerade Miro en halvtimme i ridhuset idag, hade tänkt att vi skulle ut på en promenad men det både blåste och regnade så rishuset lockade ganska mycket när det ändå var ledigt. Johanna och Jumanji var också med och gjorde samma saker som vi.

Vi promenerade inte riktigt lika intensivt som vi brukar göra utomhus, men istället la jag inte lite ledarskapsövningar. Inga större problem för min väluppfostrade ponny om man säger så, han lydde väldigt bra. Vi gick i alla fall lite intervaller där han verkligen fick sträcka ut och tänja på steget. Han gick i vilket fall avslappnat hela tiden, vilket är det viktigaste.

Efteråt stretchade vi bakbenen, viktigt viktigt. Imorgon får Miro en välförtjänt vilodag, det har han förtjänat!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback