Miro - 20 oktober 2012

Publicerat av Jennie Börs den 20 Oktober 2012 kl. 22:30 i Ridpass - Miro
Alltså vädret vi har, kan det inte regna lite till? Blev ett joggingpass i ridhuset i alla fall.

Fokuserade på en låg form även idag, på volten och på fyrkantsspåret i alla gångarter. Red även lite tempoväxlingar för att checka av att både gas och broms fungerade, samt kände igenom sidorna på honom. Det kändes bra förutom att han inte tok i riktigt lika mycket med höger som med vänster bak, men det räckte med att Pernilla kom in i ridhuset och sa att jag skulle räta upp min högersida ytterligare. Vips så kändes han mycket jämnare i bakbenen och tog även ett bättre stöd i handen. Innan hade han varit lite dragig i vänstertygeln.

Jag är nöjd, ett enkelt och okomplicerat pass bara. behöver nog inte skriva så mycket mer.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback