Instagram

Publicerat av Jennie Börs den 26 Oktober 2012 kl. 11:28 i Allt & inget
Sedan ungefär en vecka tillbaka finns jag även på Instagram. Ärligt talat är jag ganska nöjd med mig själv med tanke på att jag faktiskt lagt upp en hel del bilder redan och fler kommer det bli med tiden kan jag lova er. Jag tänker dock inte rikta in mig på endast hästbilder, utan det blir lite gott och blandat helt enkelt.

En riktigt smart funktion som numer finns på blogg.se är möjligheten att koppla bloggen till sitt instagram-konto. För att på något sätt markera vilka bilder som kommer att användas som bloggmaterial kommer jag att hashtaga bilderna med #newforestponnyer #blogg.

Om du är intresserad av att följa mig, så heter jag jenniebors!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback