Fotodag

Publicerat av Jennie Börs den 28 Oktober 2012 kl. 23:38 i Vardag
Idag arrangerade vi i US's en fotodag, där vi erbjöd oss att fota de som ville tillsammans med sin favorithäst, egna häst eller annat djur till en gratis kostnad men det fanns sedan möjlighet till att köpa bilderna. Tyvärr nappade inte allt för många på vår idé och det blev några US's-medlemmar + enstaka till i slutänden. Vi bjöds i alla fall på ett underbart väder med solsken och jag klickade 1288 bilder som jag inom en snar framtid ska rensa igenom och sedan redigera.

Felicia kom även mitt upp i allt ihop, så första dagen tillsammans mot henne går nu mot sitt slut och vi har några dagar fulla med roligheter framför oss!

Affischen till fotodagen som jag knåpade ihop, datumet stämmer dock inte!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback