Damm i massor

Publicerat av Jennie Börs den 26 Oktober 2012 kl. 21:47 i Vardag
Idag har jag varit ledig från skolan, därför valde jag att börja lovet med en sovmorgon och lata mig hemma hela förmiddagen. Gick upp till stallet efter lunch och mockade, tog även in Miro och fixade iordning honom för ridning. Johanna skuttade sedan lite med honom i ridhuset och han var taggad till tusen, två dagar utan ridning och små blockhinder på det gjorde att det slog lite slint i huvudet på honom. Det gick bra i vilket fall, Miro skuttade på som aldrig förr!

Jag tog sedan tag i operation städa garderob, väldigt välbehövligt kan jag meddela. Städade även undan alla sommarsaker så som flugspray, flughuvor och nosnät för att istället göra plats för alla reflexer. Tog även tag i att borsta av alla miljoner schabrak som lagts på hög för tvätt, men nu när jag borstat av dem går de att använda några gånger till. Där av rubriken, satan i gatan vad dammig jag var efter det! Har även försökt bestämma mig för veckans outfits (Felicia kommer ju vilket betyder fotografering!), hade några bestämda men nu tror jag att jag har ett slutgiltigt resultat.

Avrundade det hela med att fixa Jumanjis man, Johanna började men fick lite småpanik när hon råkade göra den för kort på ett ställe. Räddaren i nöden som jag är försökte jag återgärda problemet, det blev lite bättre i alla fall. Imorgon är det hopptävling i Rättvik, därav tidig uppgång på schemat!

Johanna och Evita i Rättvik förra året!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback