Bakom all päls

Publicerat av Jennie Börs den 24 Oktober 2012 kl. 23:02 i Vardag

Idag klippte vi Jumanji för andra gången i år. Jag skojar inte när jag säger att Jumanjis utväxta päls från förra klippningen var tjockare och längre än Miros oklippta päls är. Det ät verkligen intressant hur det kan skilja sig.

Klippmaskinen strulade lite idag, men vi bytte till ett par finare skär och då fungerade den bättre. Det tog dock lite längre tid eftersom pälsen var så tjock. Han blev även lite smårandig men det lägger sig nog om ett par dagar, jag har dessutom sett mycket värre i mina dagar. JJ på rumpan försvann tyvärr vid den här klippningen, så nu har han bara en vanlig helklippning med päls på ben, huvud och ruta på ryggen.

Den här gången blev han mycket gråare i pälsen där han är klippt jämfört med sist. Men stilig blev han i alla fall!

 


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback