Som på den gamla goda tiden

Publicerat av Jennie Börs den 16 November 2012 kl. 21:37 i Vardag

Idag har det varit nostalgi på hög nivå, jag har nämligen haft ledning! Sist måste ha varit våren/försommaren 2010 vilket betyder att det är säkerligen 2,5 år sedan sist. Jag fick dessutom leda lilla Blacky, som pricken över i:et.

Tre lektioner var jag inne i ridhuset, men bara den första och sista behövde jag leda. Mittengruppen har blivit så pass duktiga att de fick rida själva, så där behövde jag bara stå i ett hörn. Lite roligt var det faktiskt att leda, måste jag erkänna. Blacky var dessutom söt som alltid och givetvis märkte han på en gång att det fanns godis i fickan.

Nu är det tacokväll och övernattning i stallet som gäller resten av kvällen!

 


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback