Projektstart

Publicerat av Jennie Börs den 23 November 2012 kl. 21:17 i Vardag
Idag har Miro fått vilat, ganska skönt att avrunda skolveckan med endast lite stallpyssel faktiskt. Fixade idag allt åt båda ponnyerna medan Johanna red och borstade även lite på Miro, allting i en lugn takt där tankarna kan få skingra sig iväg på annat håll.

Lagom till jag var färdig med allt pyssel och Johanna med sitt ridpass var det dags för den första träffen i ungdomsprojektet som jag är med i, träning och tävling på hästens villkor. Det är ett projekt som kommer att sparkas igång nu och jag ser verkligen fram emot det, jag tror att det kommer ge mig många pushar i rätt riktning. Idag blev det mest prat om lite olika delar samt att vi började fylla i som en "poängtavla" om de olika delarna, för att få en bild över vart vi ligger idag. Den ska nu färdigställas och sedan ska målen för 2013 spaltas upp, jag har en ganska tydlig plan redan nu om jag ska vara ärlig.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback