Ny design - klicka f5!

Publicerat av Jennie Börs den 03 November 2012 kl. 21:57 i Allt & inget
Efter en del pyssel hit och dit, framåt och tillbaka har jag äntligen fått upp en ny design. Har länge känt att det var länge sedan sommaren passerade och dessutom var jag inte helt nöjd med den gamla heller då det framför allt bara såg bra ut om man hade en dator med samma skärmmått som mig.

Som ni ser är det samma grund med lite nya detaljer, sedan fick vintern dansa in helt utan höstdesign eftersom fotograferingsdagen till ära bjöd på stort snöfall. Det blev lite grått och tråkigt men jag har försökt att muntra upp det hela med lite mer rosa detaljer i alla fall. Infosidorna ska uppdateras och fixas inom kort även dem, jag kommer ut med information när det projektet är slutfört.

Vad säger ni? Bättre eller sämre än det tidigare utseendet?

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Mycket bättre än den tidigare. :)

Svar: Roligt att du samtycker med mig! :)
Jennie Börs

2012-11-03 @ 22:11:53
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback