Möte och vaccinering

Publicerat av Jennie Börs den 27 November 2012 kl. 22:05 i Vardag
Idag har ponnyerna blivit vaccinerade, både mot influensa och botulism. Jumanji tyckte som vanligt att det där med sprutor var lite småläskigt, men blir man matad med morötter samtidigt så kan det väl gå ann även om det är lite småläskigt. Miro brydde sig inte så mycket som vanligt, han står bara där och vänar tills det är klart.

När ponnyerna var nyvaccinerade och klara fixade jag och Johanna stallarbetet innan det var dags för US's möte. Johanna var med och "provade på" eller vad man ska säga idag, hon är nämligen invald till styrelsen till nästa år. Annars har det inte hänt så mycket, mycket i skolan pågång men det är bara att kämpa på. I helgen väntar massor av skojigheter i Stockholm och det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback