Miro - 6 november 2012

Publicerat av Jennie Börs den 06 November 2012 kl. 22:01 i Ridpass - Miro
Miro fick sig en mörkerpromenad för att få promenara ur sig eventuell träningsvärk samt få sträcka lite på benen efter gårdagens träning. Gick en vända i Dalsbyn och lite sådär, blev en tur på strax över 20 minuter. Miro skötte sig prima, inget fjant någon stans. Han promenerade dessutom på i en väldigt bra tempo med god takt, där han hittade precis det läget som jag vill ha honom i.

Dagens mest intressanta var katter, gud vilken hingstnacke han fick när han fick syn på dem! Katterna var däremot inte lika imponerade, de tyckte att Miro var stor och läskig. Den ena katten var vår egna, han tyckte nog att jag borde parkerat monstret någon annan stans och släppt in honom i värmen istället!

När vi kom tillbaka till stallet blev det stretching enligt de vanliga rutinerna, han kändes otroligt rörlig måste jag säga!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback