Miro - 12 november 2012

Publicerat av Jennie Börs den 12 November 2012 kl. 21:26 i Ridpass - Miro
Idag gav vi oss ut på en mysig mörkertur i höstmörkret tillsammans med Johanna och Jumanji. Miro skötte sig otroligt bra, i stort sätt inget tönt alls!

Vi skrittade genom Dalsbyn och travade sedan längs Norddalsvägen, det var dock helläskigt (tyckte vi ryttare i alla fall) eftersom det var kolsvart ute. Det finns nämligen inga gatulampor eller liknade längs vägen och allt vi hade var en kass pannlampa. Lite trav blev det i alla fall, även om det bara var att följa vägen och hoppas att ingenting kom i ens väg.

Jag är väldigt nöjd med Miro, han kändes väldigt mjuk, fin och avslappnad i båda gångarterna. Tycker dessutom att han var väldigt duktig och skötte sig bra. Nu vill vi dock ha lite snö som lyser upp, bättre pannlampor ska också införskaffas för den delen.

Bilden togs när vi kommit hem igen. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback