Jerringpriset

Publicerat av Jennie Börs den 26 November 2012 kl. 17:13 i Allt & inget
Ni har väl inte glömt att rösta på Sara Algotsson-Ostholt's nominering till Jerringpriset? Om inte annat kan ni göra det HÄR! Det vore ju faktiskt lite roligt om ridsporten kunde få ta emot priset för andra året i rad, eller vad säger ni?

Jag har i alla fall lagt min röst på henne och jag lyckades dessutom vinna en tröja! Vad är oddsen liksom, jag som dessutom aldrig brukar vinna utlottningar eller liknande. Idag kom det i ala fall en tröja och CD-skiva på posten i mitt namn och lite chockerad hade jag nog blivit om jag inte vetat något i förväg. Pappas jobbarkompis hade dock hört det på radion så en liten förvarning hade jag fått i alla fall.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback