Gårdagen

Publicerat av Jennie Börs den 09 November 2012 kl. 08:20 i Vardag
Igår var en sådan där dag när min planering sprack ganska rejält, men det kanske inte var så konstig heller då jag lyckats dubbelboka mig. Med lita pussel lyckades jag i alla fall pussla ihop så jag hann med både insläpp och jobb, ridning av Miro prioriterade jag dock bort eftersom jag inte hann rida i hålet och ute är det stenhårt. Det blev helt enkelt två vilodagar på rad för honom den här veckan, men jag tycker faktiskt att han kan vara värd det också.

På kvällen blev det istället lite pyssel med mockning och sådant, sedan stannade jag kvar och tittade på mammas lektion eftersom hon fick äran att motionera honom. I mitt sällskap hade jag både Johanna och stallkatten Nelsson, han är allt bra mysig han.

Nu väntar veckan sista skoldag innan det är dags för en stallkväll innehållande både insläpp, stallpyssel och ridning!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback