Gamla goda dagar

Publicerat av Jennie Börs den 23 November 2012 kl. 23:07 i Filmer
I brist på annat gick jag in på mina youtube-kanaler för att titta på lite gamla videoklippe, följande är ett som jag kom över:


Här jag vi inte ens haft Miro i en månad, vilket mycket väl syns på hans kropp. Otroligt kompakt med lite väl mycket massa kan den kort och enkelt beskrivas. Jag minns att jag var väldigt nöjd med det här passet, Miro var otroligt snäll och cool. Barbackaridning trodde jag garanterat att jag och Miro skulle pyssla med framför dessutom, med den planen blev det inte så mycket mer av. Under den där ytan av fett fanns det egenskaper som ändrade min tanke helt enkelt. Jag är dock otroligt sugen på att rida lite barbacka snart igen, bara för att testa men vi får väl se hur det blir med den saken!

Vad säger ni, är det den Miro ni är vana med att se idag?

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback