Dagens stallvistelse

Publicerat av Jennie Börs den 02 November 2012 kl. 22:03 i Vardag
Idag fick Miro sin vilodag, jag gick därför upp så att jag hann mocka innan det var dags för dem att komma in. Gick sedan hem några timmar i väntan på att de skulle komma in, då gick jag upp för att bortsa av ett lermonster till Miro. Lite glad var jag allt åt täcket idag, det betydde en något mindre lerig ponny i alla fall. Han var dessutom väldigt myssjuk idag, så jag passade på helt enkelt!

Sedan höll jag lite halft som halft lektion för mamma när hon motionerade Jumanji, serpentinbågar, övergångar och sjänkelvikningar blev dagens fokuspunkter. Jumanji skötte sig superbra som alltid och skänkelvikningarna fick de till bra i både skritt och trav. På slutet såg Jumanji väldigt fin ut, en nöjd och glad ponny som trampade på.

Vi hade även kvällsfodringen, så Johanna fodrade medan mamma och jag var i ridhuset. Imorgon är det dags för stalljour, det var faktiskt ett tag sedan sist nu!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback