Vilodag

Publicerat av Jennie Börs den 02 Maj 2012 kl. 20:00 i Vardag
Idag stod det vilodag på schemat för båda ponnyerna, välförtjänt och de får passa på att ladda upp lite extra inför helgen. Jag och Johanna tog i alla fall ut dem på lite gräsätning, något som uppskattades väl av båda ponnyerna också. Det märks dock att sommaren börjar komma, det fanns massor av flygfän runt omrking dem ... Avslutade i alla fall det hela genom att promenera över och stanna med Miro på westernbron, inga problem för honom!

Efter mockningen fixade jag lite frisering på dem. Miros ben snyggades till lite och Jumanjis fick sig en rejäl omgång. Dock är det inte lika lätt att få till hans ben lika fint som Miro eftersom Jumanji har ungefär tre gånger så mycket päls. Sånt är livet, helt enklet.

Vilodag för ponnyerna blev ganska bra för även mig, idag känns det faktiskt i kroppen att jag åkte av igår. Speciellt i vänstersidan eftersom jag satte mig på den, men det går nog över snart över. Ska lägga mig på spikmattan ikväll, det är så oerhört skönt och avslappnade. Förhoppningsvis släpper lite utav stelheten i axlarna också.




Kommentarer
Kommentar av: Maja

Jag har faktsikt inte tänk på att både era pållar har 2 vita kotor bak. :D

2012-05-03 @ 14:40:28
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback