Tidig men kort tävlingsdag

Publicerat av Jennie Börs den 03 Maj 2012 kl. 20:32 i Vardag
På lördag är det dags för säsongens första utomhustävling, hos Insjöns Ridklubb. Jag och Miro rider i sin vanliga ordning en LC:1 och en LB:1, Johanna och Jumanji en LC:1. Ser verkligen ut att kunna bli en rolig tävlingsdag, det ska regna och första start går klockan 08.00! Vi kommer nog behöva åka hemifrån strax efter 06.00, men vad gör man inte för att få tävla?

Ska verkligen bli skönt att få starta utomhus, slippa ha en läktare med hästätande människor och att byta miljö. Miro känner dessutom till stället, vi har tävlat där två gånger tidigare. Tävlingarna brukar dessutom vara riktigt välorganiserade och flyta på bra! 


Insjön 7 maj 2011

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback