The moment I met you

Publicerat av Jennie Börs den 30 Maj 2012 kl. 10:16 i Allt & inget
Idag är det två år sedan jag träffade min älskade ponny för första gången. Tänk att det redan gått två år sedan jag för första gången fick se glimten i hans ögon, förälskas i pussfläcken på hans mule och sitta på hans rygg. Redan efter jag satt ner mina fötter på marken efter provridningen visste jag att det här var ponnyn för mig, det var Miro jag skulle ha, ingen annan.

Jag blev verkligen tokförälskad i den här ponnyn från första sekund. Varför just han var perfekt i mina ögon, det kan jag faktiskt inte idag svara på. I vilket fall stal den där feta New Forestvalacken mitt hjärta för att sedan vägra ge tillbaka det. Jag har älskar honom sedan den här dagen och om det är möjligt, älskar jag honom mer och mer för var dag som går.

Observera! När vi provred Miro var han inte igångsatt, utan endast riden ett fåtal gånger efter att ha stått på lösdrift en längre tid. Därav är han lite väl rund om magen.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback