Svärdsjö Ridklubb: 26 maj 2012

Publicerat av Jennie Börs den 26 Maj 2012 kl. 22:22 i Tävling
Idag har Johanna och Jumanji tävlat i Svärdsjö. Mer ingående om ritterna får ni läsa om på hennes blogg, men jag gör en liten kort sammanfattning här.

80cm (LD)
Slutade med två stycken stopp, som i sin vanliga ordning berodde på att Johanna inte orkade rida tillräckligt.

90cm (LC)
Uteslutning vid tredje hindret, på grund av tre stopp. De stoppade redan på första hindret då Johanna tog tillbaka lite för mycket, sedan kom hon inte igång i sin ridning igen och det blev ett stopp på tvåan och sist ett på trean.

Johanna var mest besviken på sig själv, eftersom hon vet att det beror på att hon inte riktigt vågar rida som hon borde. Nu är det ett litet uppehåll från hopptävlingar, så under den tiden ska de försöka hitta till rätt känsla där allt flyter. :) Bjuder på lite bilder, såklart hann jag inte riktigt fixa inställningarna inför LDn och i LCn fick jag inte en enda bra bild eftersom de aldrig hann komma till de bra fotohindren. Ni måste dock erkänna att outfiten är väldigt snygg, spöt vann jag faktiskt i Svärdsjö förra helgen!









Kommentarer
Kommentar av: Emma - TeamGustafsson

Hej!

Tog du några bilder på mig och Daisy på dagens hopptävling?

Lycka till på dressyrtävlingen imorgon!

2012-05-26 @ 22:50:35
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Kommentar av: Sandra - TeamGustafsson

Åh, han är så snygg! ;)

2012-05-27 @ 19:49:59
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback