Studiedag

Publicerat av Jennie Börs den 30 Maj 2012 kl. 13:14 i Vardag
Idag har jag studiedag, men det betyder inte vara hemma och ta det lugnt för min del. Hela förmiddagen har jag ägnat åt att leta efter samt välja ut bilder till mitt portfolio som snart ska vara inlämnat. Efter ett x-antal timmar har jag fått fram ett x-antal bilder, tyvärr är den tråkigaste biten kvar: att få in allting i Dreamweaver. Den biten tar jag dock om någon timme.

Nu ska jag bege mig upp till stallet för att fixa åt mina fina ponnyprinsar, har dock ingen ridning på dagens schema. Ganska skönt faktiskt, det betyder att jag får mer tid till att ägna mig åt skolarbete. Ska även passa på att pussa lite på ponnyerna ute i hagen, Miro brukar gilla sällskap medan Jumanji däremot är lite mer tveksam. Finns nog flera anledningar, endera tror han att jag ska fånga honom eller så är det Miro som promt ska ha ensamrätt. ;)



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback