Shopping @ Ullared

Publicerat av Jennie Börs den 18 Maj 2012 kl. 11:28 i Shopping
I natt kom vi hem efter en lång dag på Ullared. Jag har blivit lite fattigare än innan pengamässigt, men prylmässigt har jag blivit lite rikare. Det var en del saker som jag inte hittade där nere, som en vinterjacka, dunväs och tunna men långärmade tröjor, får helt enkelt leta vidare efter det. Annars fick jag med mig det jag tänkt + lite till.

Påvägen ner stannade vi till på Hööks i Örebro så nu har Jumanji fått ett nytt finträns. Har dock ingen bild på det ännu då det ligger isär plockat för smörjning, men ska ta bilder när han har det på sig så snart som möjligt. :) Under tiden kan ni ju fundera över vilket av alla Hööks träns det är!

Presenterar allt som köptes i hästväg genom bilder, lite enklare så. * = mamma betalade ** = Johannas köp.


FoxFire x3*, Sadeltvål*, Läderbalsam*, Mygg & fästingspray*, Flugspray x2*, Balsam


Ryktväska**, Svampar*, Putshanske*, Bensnören*


Dressyrskydd, Reflexboots x4par*, Boots**


Scabrak, benlindor


Tjocktröja, två pikér


Softshelljacka*, Keps

Kommentarer
Kommentar av: Emma - TeamGustafsson

Hej!
Tack för fina bilder från KM, på mig och Daisy!
Verkligen snällt av dig att lägga ner din tid på att fota mig och Daisy, på tävlingarna på klubben! Det uppskattas verkligen!:)

Lite nyfiken på vad som fanns i hästväg på Ullared?

Svar: Så lite så, jag tycker bara att det är roligt. :)Ullared har ett relativt stort utbud på hästsaker, sedan beror det givetvis på lite vad man är ute efter givetvis. Man kan hitta en hel del saker till bra pris, hittade tex Cartago-produkter för halva priset och likaså på flugspray, smörj och så vidare. :) Något speciellt du är ute efter? :)
Jennie Börs

2012-06-25 @ 22:18:49
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback