Shopping @ Aubiose

Publicerat av Jennie Börs den 25 Maj 2012 kl. 15:44 i Shopping
Flexade sista lektionen i skolan idag och tog bussen mot Aubiose istället, behövde nämligen göra lite nödvändig shopping. Svarta silikonsnoddar införskaffades eftersom det är tvärslut i förrådet, har bara vita snoddar i massor kvar. EN hjälmväska följde också med, min JW måste ju åka i ett tryggt och säkert förvar mellan olika platser!

Passade på att spatsera runt några vändor också i väntan på pappa, hittade än det ena än det andra. Bland annat supersöta ponnygrimmor, synd att det bara fanns i färger som passade Miro annars hade det nog blivit en varsin till våra ponnyprinsar. På tal om prinsar, hittade faktiskt en grimma som det stod "MY PRINCE" på!


Hjälmväskan, kostade 179:- så tyckte det var lite lagomt jämfört med en från JW!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback