Saknaden

Publicerat av Jennie Börs den 01 Maj 2012 kl. 21:44 i Allt & inget
Ibland önskar jag att jag kunde skruva tillbaka tiden och återuppleva allting ännu en gång. Ändrat på mig själv och vågat stått upp för den jag var. Jag lät verkligen en stor del av vår tid bara rinna ut i sanden, givetvis hade jag mina anledningar men i alla fall. Men du ska veta att jag ångrar det så djupt inom mig.

Det finns så mycket som vi aldrig hann göra tillsammans, drömmar som aldrig blev till verklighet. Det finns så mycket som blev ouppklarat, så mycket som jag skulle viljat uppleva med dig en sista gång. Nu är det försent.

Jag saknar dig så mycket.



Första och sista ridpasset hemma.

Kommentarer
Kommentar av: Caroline

Kraam

2012-05-03 @ 16:12:51
Blogg: http://hastgarden.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback