Om jag vore hoppryttare ...

Publicerat av Jennie Börs den 01 Maj 2012 kl. 11:35 i Utrustning
Skulle jag varit hoppryttare tror jag seriöst att jag skulle köra på brunt. Jag har under en lång tyckt att det varit väldigt snyggt att köra på brunt, dock kräver det att det matchar väl med övrig utrustning på hästen också. Det är sällan man ser någon som kör på brunt rakt igenom, därför blir man dessutom lite utstickande. I dressyren är det dock svart som gäller från min sida, stilrent och fungerar till allt.

Någon gång i framtiden skulle jag faktiskt inte tacka nej till ett par skor+chaps eller ett par stövlar i brunt, att ha att rida i hemma alltså. Det ligger nog dock låååångt fram i tiden eftersom jag i dagsläget inte är i behov av att uppdatera mig på den fronten.



Kommentarer
Kommentar av: Ellen

jag gillar inte brunt, men damn vad snyggt det där var :D

2012-05-01 @ 14:11:43
Blogg: http://eellenaanna.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback