Mycket att stå i?

Publicerat av Jennie Börs den 07 Maj 2012 kl. 21:03 i Vardag
Jag trodde att det här skulle bli en relativt lugn måndag, i och med att det stod vila på ponnyernas schema. Ack så fel jag hade! Efter jag mockat åt Miro kom jag på att all hans utrustning var dränkt i lera och att träna i utrustning i det skicket är inte okej enligtt mig. Därför blev det en snabbputs av all dressyrutrustning, så nu kan vi vara fina på morgondagens dressyrträning. Jag har även mätt längder till lindor, 4m linda på ponnyben är nämligen ingen höjdare. Avrundade det hela med att låta Miro beta en stund, i sällskap med Johanna och Jumanji. Något som uppskattades av båda ponnyerna.


Väl hemma fortsatte lindarbetet med att klippa av lindorna i rätt längd, samt märka höger och vänster märka dem. Putsade även av mina stövar som också var dränkta i lera och packade ihop ridkläder till imorgon. Mamma och jag promenerade sedan upp till stallet ytterligare en gång för att lämna alla kläder, måste nämligen gå dit direkt från bussen imorgon.

Förhoppningsvis är träningen ute imorgon, om så är fallet kommer jag antagligen kunna bjuda er på nya ridbilder. Låter väl inte helt fel?

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Fullt upp som vanligt..

Haha, gud vad söt bild !

2012-05-07 @ 21:19:19
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback