Miro - 9 maj 2012

Publicerat av Jennie Börs den 09 Maj 2012 kl. 20:52 i Ridpass - Miro
Idag stod det jogging på Miros schema, han var riktigt fin! Han travade på som sjutton i den låga formen och var väldigt fin, tog tag i arbetet jättebra. I galoppen var han lite smått övertaggad, för att få lite bättre kontroll på honom la jag in några galoppserpentiner i båda varven. Första gången vi rider förvänd på ett sådant böjt spår men vi klarade alldeles galant! Blev två omslag, men det var mitt fel då jag inte förberedde samt vägledde honom tillräckligt.

När vi travade av tog han i som sjutton, ibland kan man bara sitta och le åt honom alltså. Han har ett sådant arbetshuvud och vilja när han väl är på rätt humör! När vi kom in blev det lite stretching.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback