Miro - 31 maj 2012

Publicerat av Jennie Börs den 31 Maj 2012 kl. 20:58 i Ridpass - Miro
Hade en ganska bra ridplan för herren, tyvärr blev det lite för sent för att utföra den idag. Ska ta den en annan dag istället, tror det är väldigt nyttigt för herr ponny!

Blev istället ett joggingpass, under lite tidspress. Det hela började bra med att vi knappt tog oss in på ridbanan, herre gud, det låg en elkabel rakt över där vi behövde passera och det var väldigt farligt tydligen. Elkabeln var dock inte det största problemet, det var nämligen så att den låg i ett plaströr och det var den största boven i dramat. Som tur var kom vi levande över. Tog sedan ett väldigt basic joggingpass i alla gångarter. Miro kändes väldigt fin faktiskt, jobbade på bra genom hela kroppen. Jag blir alltid så underbart glad i kroppen av att rida honom, speciellt sånna här dagar.



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback