Miro - 19 maj 2012

Publicerat av Jennie Börs den 19 Maj 2012 kl. 21:03 i Ridpass - Miro
Idag red vi ett "känna-igenom-inför-tävling"-pass, helt enkelt fokus på att få en lösgjord ponny i en lägre form. Enda alternativet var att rida i ridhuset eftersom utebanorna är avstängda pga tävling, jag har nog inte ridit på Miro där inne sedan i påskas!

Miro skötte sig väldigt bra och kändes fin, det nya ridsättet ger bra resultat hittills. Han rör sig mycket lättare med rörligare bogar och det börjar skumma i munnen på en gång. I traven blev han lite ånglok en stund men lyssnade sedan bra, i galoppen jobbade han på som han skulle. Finns inte så mycket mer att säga, än att det var ett bra pass på en fin ponny.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback