Miro - 15 maj 2012

Publicerat av Jennie Börs den 15 Maj 2012 kl. 21:10 i Ridpass - Miro
Blev en vända ut tillsammans med Johanna och Jumanji idag, båda ponnyerna skötte sig bra! Blev en vända över reningsverksbron och sedan red vi "Evitavändan" som vi så fint kallar den, vi hoppade dock över den värsta klättringen eftersom de båda hade lite träningsvärk sedan gårdagen.

Blev en del trav och Miro kändes fin, speciellt när han kommit igång lite. Träningsvärk från igår hade han dock, det var lite stretigt och avigt ett tag men när han kommit igång jobbade han på väldigt bra. låg och rund i formen och travade på bra framåt. Väldigt nöjd med min fina kille!

Väl hemma skrittade vi över westernbron uppsuttet för första gången. Miro brydde sig inte ett dugg, vi stannade till och med uppe på den. Jag stretchade även bakbenen på honom, han stod bara och njöt!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback