Evighetsgöra

Publicerat av Jennie Börs den 12 Maj 2012 kl. 13:36 i Vardag
Som vanligt är jag alltid ute i sista sekund när någonting ska göras. Igår började jag att leta efter bilder på ridskolehästarna eftersom vi ska försöka uppdatera deras sidor på hemsidan. Efter lite pussel hit och dit har jag fått tag på i alla fall två bilder på varje häst, inte världens bästa på alla, men det är bilder i alla fall. Förhoppningsvis har Karin hittat bättre bilder på de som felar för mig.

En sak kan i alla fall konstateras: det skulle inte vara något som hellst problem om det vore bilder på Miro, Jumanji, Evita, Blacky eller Zanzibar som jag skulle åt ...



Kommentarer
Kommentar av: Maja

Har verkligen ingen ordning bland mina bilder, haha !

2012-05-12 @ 16:54:03
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback